Een boekhouding die klopt.

Het verwerken van de inkomsten en uitgaven van je bedrijf is een tijdrovende klus. Het moet goed gebeuren, want het geeft belangrijke inzichten in je bedrijf. We kunnen de boekhouding van je overnemen of we steunen je graag met onze kennis en beantwoorden je vragen over jouw financiële administratie.

Start vandaagAndere diensten

Financiele administratie

Het echte verhaal begrijpen achter de cijfers. Dat vinden wij belangrijk. Want jouw boekhouding of financiële administratie vormt het fundament van een gezond bedrijf.
  • Bij Dieleman & Schipper ben je geen nummer. We geloven in persoonlijke aandacht en maatwerk.
  • We checken elk moment jouw administratie en signaleren kansen.
  • De Belastingdienst verwacht van jouw als ondernemers een correcte boekhouding.

Starten met je boekhouding

Of je nu beginnend ondernemer bent of al een aantal jaren je eigen boekhouding hebt: soms is het een doolhof aan mogelijkheden en regels. Geen zorgen, wij helpen je vanaf het begin en kijken graag met je mee. Vanaf de opstartfase staan we aan je zijde, zodat jouw boekhouding een duidelijk en beheersbaar proces is en blijft. Natuurlijk heb je daarvoor administratie software voor nodig.

Online Boekhouden; makkelijk en toegankelijk

Niet iedereen is een expert in cijfers, en dat hoeft ook niet. Wij maken boekhouden begrijpelijk. We helpen je graag met het opzetten van een goede administratie die eenvoudig is bij te houden en die jou en onze werkzaamheden makkelijker maakt. Denk aan het het inscannen van bonnen met je telefoon, betalingen doen met een batch, online factureren met betaallinks en automatische herinneringen, realtime inzicht etc. Omdat er talloze mogelijkheden zijn voor een online boekhoudpakket begeleiden we je graag in je keuze. Natuurlijk met de nodige training zodat we vanaf de start een goede basis hebben om samen te werken.

Kwartaalritueel: BTW Aangifte

BTW-aangifte? Het moet elk kwartaal gebeuren. Voor sommigen een hoofdpijndossier, voor ons een kwartaalritueel. Wij nemen je BTW-zorgen en taken graag van je over. Jij hoeft je geen zorgen te maken over complexe belastingcodes of mogelijke fouten; dat is ons vak. Elk kwartaal zorgen wij dat alles klopt, zodat jij je kunt richten op waar je goed in bent: ondernemen. Voor ons is het tegelijkertijd een mooie mogelijkheid om te kijken hoe jouw bedrijf er voor staat en de cijfers te bekijken. Wanneer er ruimte is voor verbetering hoor je dat van ons!

 

Welke diensten bieden
wij jouw bedrijf?

Accountancy

Heldere rapportage zonder vragen. Daar gaan we voor. Daarnaast ondersteunen we je graag met onze kennis en beantwoorden je vragen en adviseren je met verbeterpunten.

Lees meer...

Fiscaal & Belastingadvies

Aan belasting betaling ontkomt niemand. Wij regelen dit zo optimaal mogelijk voor je. Wij houden de laatste regels en wetgeving voor jou in de gaten.

Lees meer...

Salarisverwerking & HR

Salarisadministratie die klopt tot achter de komma. Ondanks dat salarisverwerking een complex en maandelijks terugkerend iets is, is kwaliteit van groot belang.

Lees meer...

Administratieve dienstverlening & Boekhouding

De boekhouding nemen we graag van je over zodat jij je kan focussen op je eigen werkzaamheden. Van opstarten tot online boekhouden.

Lees meer...

Online dienstverlening

De boekhouding, loonadministratie, factureren etc. kunnen onze klanten allemaal online. Zie hier met welke software wij werken. Wij helpen je graag met onze oplossingen.

Lees meer...

Bedrijven die Dieleman Schipper ontzorgt

Dieleman Schipper ontzorgt met veel liefde haar klanten. En die liefde is wederzijds, gezien de lange relaties die we met klanten hebben. Van de één-pitter tot een MKB-bedrijf met enkele tientallen personeelsleden. Van starters tot groeiende bedrijven. We delen niet alleen kennis en expertise, maar groeien ook mee met onze klanten. Onderstaand een beperkte selectie van onze trouwe klanten.

Start vandaag met een boekhouding die klopt.

Wil je eens van gedachte wisselen over je boekhouding of eens vrijblijvend kennis maken? Neem contact met ons op!